ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Szanowni Państwo,
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania „Partnerstwo dla Doliny Baryczy” dbając o Państwa prywatność
zapewnia, że Państwa dane osobowe (jako naszych Klientów lub Kontrahentów) są
bezpieczne i przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako
"RODO" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku
z tym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO chcielibyśmy poinformować Państwa
o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich się to odbywa.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania PARTNERSTWO dla Doliny Baryczy pl. Ks. E. Waresiaka7, 56-300 Milicz (zwana
dalej administratorem). Możecie się Państwo z nami skontaktować pisząc na adres
e-mail: partnerstwo@nasza.barycz.pl
lub telefonując pod numer: +48 71 38 30 432
- Każde przetwarzanie Państwa danych musi być
oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej:
a) w
zakresie udzielanego doradztwa, organizacji szkoleń czy przeprowadzenia naborów
wniosków przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania zadań realizowanych w
interesie publicznym w ramach zobowiązań powierzonych umowami z władzą
publiczną (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
b) podstawą
prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług jest niezbędność
do wykonania umów o ich świadczenie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c) w
zakresie marketingu własnego administratora taką podstawą prawną jest tzw.
uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO),
d) przetwarzanie
danych w celu spełnienia obowiązków fiskalno-księgowych (np. wystawienia
faktury) jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO). - Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie
dla celów związanych z realizacją naszych usług
(informacyjnych, doradczych) i celów wynikających z przepisów prawa oraz
do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem umowy, w tym działań
marketingowych.
- Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe,
jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja naszych usług będą niemożliwe
- Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane
możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie (np. firmy
spedycyjne i transportowe doręczające nasze produkty), podwykonawcom naszych
usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie
obowiązującego prawa np. organom publicznym, sądom lub organom ścigania –
oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
- W przypadku przekazywania państwa danych w/w
podmiotom (tzw. Procesorom), bezwzględnym warunkiem takiego powierzenia danych
jest wcześniejsze pisemne zobowiązanie się procesora do ich przetwarzania w
sposób bezpieczny, tj. w zgodzie z wymogami RODO.
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa
danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Państwa dane przetwarzane będą do czasu
istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do
momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Państwa strony
ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy –
przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych
jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego
interesu. Oczywiście dane przestaną być przetwarzane w oparciu o którąkolwiek z
wymienionych podstaw na Państwa żądanie.
- Macie Państwo prawo do:
a) Żądania
dostępu do Państwa danych osobowych.
b) Sprostowania
Państwa danych – jeśli są błędne lub nieaktualne.
c) Usunięcia
lub ograniczenia ich przetwarzania.
d) Przeniesienia
danych do innego administratora.
e) Zgłoszenia
sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
f) Wniesienia
skargi do organu nadzorczego – GIODO.
Jeśli
dane są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody macie Państwo prawo do jej
wycofania. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku
prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
- Na naszych stronach internetowych używamy
technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do
zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu
personalizowania udostępnianych treści.
- W oparciu o Państwa dane osobowe nie będą
podejmowane wobec Państwa zautomatyzowane decyzje, w tym decyzje będące
wynikiem profilowania.
Jeśli po zapoznaniu się z w/w
zasadami przetwarzania Państwa danych osobowych, chcecie państwo skorzystać z
któregoś z przysługujących wam uprawnień, prosimy o wypełnienie załączonego niżej FORMULARZA ROZPORZĄDZANIA DANYMI OSOBOWYMI
umieszczonego poniżej, podpisanie go i przesłanie do nas w formie tradycyjnej
lub elektronicznej. Można też skorzystać z elektronicznej formy, wypełniając ankietę on-line, która znajduje się TUTAJ.